onsdag 29 augusti 2007

Tiden krymper

Jag har just börja inse att det bara är några veckor tills vi åker till Frankrike, det är i och för sig inget problem, men jag börjar inse att det är faktum snart. Jag har schemalagt Frida o Hanna som ska arbeta medans vi är borta, så för pearlshop är det inga problem. Sedan går det vissa rykten om att vi har husvakt, så jag har vissa förhoppningar (väldigt, väldigt svaga) om att vårt hus ska vara höststädat, fönster putsade osv när vi kommer hem. Skämt åsido, det känns det riktigt bra att huset inte är tomt när vi är borta. Så det är inget problem det heller. Och vi har GPS, kartbok och en bok om Frankrike också. Så vi har nog inga problem över huvudtaget med själva resan.

Mitt stora problem är att vi ska bjuda en massa människor på middag den 8 september och jag har inte börjat fundera på vad vi ska bjuda på. Och dit är det bara en och en halv vecka. Så blodpudding och vatten kan vara en tanke. /Lena

1 kommentar:

Sooz sa...

Jag kan konfirmera att ni får husvakt men jag vet inte angående fönsterputsningen riktigt...

Vi kommer också gärna den 8:e, är bara dåliga på att ringa som vanligt :)