torsdag 21 juni 2007

Midsommarhandling

Jag var på Kvantum igår för att handla mat till midsommar och för en gångs skull njöt jag av det. Trots att det var mycket folk.

Eftersom Tommy och jag inte ska åka till stugan som vi brukar på midsommar så behöver vi inte handla för 10-15 personer för en hel helg. Alltså behövs det inte två överfulla vagnar med matvaror, som inhandlas på väg till stugan i ett storköp, tillsammans med alla andra som är på väg.

Så jag bara njöt när jag kryssade mellan folk med en halvtom vagn, hittade en kö som var liten, betalade och gick ut. Allt på under en halvtimme. Det har jag aldrig varit med om tidigare.

Och bättre inledning av en midsommarhelg kan inte finnas/Lena

1 kommentar:

Sooz sa...

Låter utmärkt! Förresten, ett tips till er bloggsida... lägg inläggstaggarna längst ner i spalten. Dom kommer snabbt att bre ut sig så inga andra länkar syns annars... längs ner få dom mer utrymme.